Eiwrap met avocado, geitenkaas en walnoten

Eiwrap met avocado, geitenkaas en walnoten

Eiwraps zijn echt mijn favoriete eten na een flinke workout! En je zit er tenminste ook echt vol van. Voorheen heb ik wel eens een eiwrap met avocado, hüttenkäse en kipfilet gemaakt, maar voor deze versie ga ik voor de gouden combinatie van avocado, geitenkaas, walnoten en spinazie! Zo lekker en zo simpel om te maken. Wil je dit nou als lunch op je werk? Maak dan de wrap de avond van tevoren en bewaar hem in de koelkast. Zo heb je de volgende dag een heerlijk gezonde lunch! #aanrader

Eiwrap met avocado, geitenkaas en walnoten

Print Recipe
Serves: 1 Cooking Time: 15 minuten

Ingredients

  • 2 eieren
  • klein scheutje water
  • 1 tl oregano
  • handje basilicumblaadjes
  • peper en zout
  •  ½ avocado
  • handje walnoten
  • 2 plakjes verse geitenkaas
  • handje babyspinazie

Instructions

1

Zet alvast een pan op het vuur met een klontje boter of olie er in. Zorg dat alles goed verdeeld is, anders krijg je hem er straks niet in één geheel uit.

2

Doe de eieren in een kommetje met een klein scheutje water. Voeg hieraan toe de oregano, peper en zout. Scheur of snijd de basilicumblaadjes in stukjes en voeg deze ook aan de eieren toe. Kluts alles goed door elkaar en doe het eimengsel in de pan en bak de wrap op laag vuur gaar.

3

Snijd ondertussen de avocado in reepjes.

4

Als de eiwrap gaar is, haal je het voorzichtig uit de pan en leg je het op je bord. Verdeel over één kant de avocado, walnoten en spinazie. Breek de plakjes geitenkaas in stukjes en verdeel deze ook boven de wrap. Vouw de wrap dubbel en serveer direct!


Heb jij dit recept gemaakt? Laat het mij weten via Instagram of Facebook met de hashtag #vickyvandijk of tag mij @vickyvandijk. Dat vind ik echt super leuk om te zien!

BewarenBewaren

BewarenBewaren

No Comments

Leave a Reply